Onze kwaliteit spreekt voor zich

Wij leveren zeker, snel en naar tevredenheid van onze klanten. Graag helpen wij jou ook bij al je postverzendingen. Elke bezorgdag zorgen 18.000 enthousiaste bezorgers in ons netwerk er voor dat jouw post op het juiste moment op de juiste mat valt. Of het nu gaat om een brievenbuspakje, magazine of een bankafschrift. Onze bezorgkwaliteit wordt voor een groot gedeelte bepaald door onze bezorgers.

Ruim 97,3% van onze post wordt bezorgd op de afgesproken dag en bijna 100% van de post wordt op het afgesproken adres afgeleverd. Deze kwaliteitscijfers komen uit een rapportage van GfK, die de onafhankelijke kwaliteitsmeting voor Sandd uitvoert.

GFK

Ruim 97,3%  van onze post wordt bezorgd op de afgesproken dag en nagenoeg 100% van de post wordt op het afgesproken adres bezorgd. Deze kwaliteitscijfers komen uit een rapportage van GfK, die de onafhankelijke kwaliteitsmeting voor Sandd uitvoert.

SanddApp

Wij zijn voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Onze bezorgers in heel Nederland gebruiken de SanddApp. Hiermee kunnen we precies zien of onze postbezorger, voor jou als verzender, bij de brievenbus van de geadresseerde is geweest. Er verschijnt dan een groene stip op onze interactieve kaart.

Bezorgkwaliteit van Sandd

  • Onafhankelijke kwaliteitsmetingen
  • Bezorgzekerheid van 97,3%
  • Extra controles in ieder proces
  • Digitale retourenservice

Wil je meer informatie over onze bezorgkwaliteit? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Wij houden je op de hoogte

Met onze zakelijke nieuwsbrief mis je niets
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.