Onze kwaliteit spreekt voor zich

Wij leveren zeker, snel en naar tevredenheid van onze klanten. Graag helpen wij jou met onze kwaliteit bij al je postverzendingen. Zo zorgen elke bezorgdag 18.000 enthousiaste bezorgers in ons netwerk er voor dat jouw post op het juiste moment op de juiste mat valt. Of het nu gaat om een brievenbuspakje, magazine of een bankafschrift. Daarom wordt onze bezorgkwaliteit voor een groot gedeelte bepaald door de bezorgers van Sandd.

GFK en kwaliteit

Ruim 97,3%  van onze post wordt bezorgd op de afgesproken dag. En nagenoeg 100% van de post wordt ook op het afgesproken adres bezorgd. Deze kwaliteitscijfers komen uit een rapportage van GfK, die de onafhankelijke kwaliteitsmeting voor Sandd uitvoert. Ook deze meting helpt ons om kwaliteit te bewaken en dit stapsgewijs te verbeteren.

SanddApp

Wij zijn voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Zo gebruiken onze bezorgers in heel Nederland de SanddApp. Met deze app kunnen we precies zien of onze postbezorger, voor jou als verzender, bij de brievenbus van de geadresseerde is geweest. Vervolgens verschijnt dan een groene stip op onze interactieve kaart. Kortom, weer een poststuk bezorgt!

Bezorgkwaliteit van Sandd

  • Onafhankelijke kwaliteitsmetingen
  • Bezorgzekerheid van bijna 100%
  • Extra controles in ieder proces
  • Digitale retourenservice

Wil je meer informatie over onze bezorgkwaliteit? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

 

Wij houden je op de hoogte

Met onze zakelijke nieuwsbrief mis je niets
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.